zaterdag 25 augustus 2012

Lotgevallen van een BN er

Mijn naam is Sjaak, Sjaak J. van der Aak. U kunt mij kennen van het 2e seizoen van Idols. Ik heb toen auditie gedaan met het nummer “samen zijn” van Willeke Alberti. Het is weliswaar niet op TV geweest, maar desondanks kunt u mij kennen. Ook al omdat ik een brief heb geschreven naar een van de boeren van “Boer zoekt vrouw”. Deze brief is verder niet behandeld, maar dit heeft er wel voor gezorgd dat ik een soort van bekende Nederlander ben geworden.
 

Als bekende Nederlander zet ik tegenwoordig regelmatig gevraagd en ongevraagd een handtekening. Zo heb ik laatst een handtekening onder een huurcontract gezet en u kunt mijn handtekening ook vinden op mijn rijbewijs. Maar een van mijn mooiste handtekeningen heb ik recentelijk gezet. Deze handtekening staat onder mijn deelname aan de pilotaflevering van “Sterren Springen”. Ik was oorspronkelijk gepolst voor het eerste seizoen, maar dat was mediatechnisch niet handig. Myrthe Mylius, die u ook kunt kennen, voedt haar hond namelijk tweetalig op. Hierdoor leek het de producent beter mijn bloemschikkende walrus in te zetten tijdens de pilotaflevering.

U hoeft dus niet verbaasd te zijn als u mij ineens ziet verschijnen in mijn Speedo. In tegenstelling tot Kleine Viezerik, die u zeker kent, heb ik keihard geoefend. Allereerst zal u verblijd worden met beelden van mij terwijl ik angstig een teen in het opblaasbadje van de buurkinderen dompel. Maar al snel overwin ik mijn angst voor water en u zult mij zowaar water zien drinken op tv. Nu al historische beelden.

Dit alles zal uitmonden in een geweldige climax, waarbij ik live op televisie mijn hoogtevrees overwin terwijl mijn walrus al bloemschikkend in het water zal duiken. Ik beantwoord onderwijl nog wat intelligente vragen van het blonde meisje dat ook bekend is. Vervolgens spring ik rechtstandig mijn walrus achterna, want een salto durf ik nog niet. Op de beelden zult u mij het gereedgekomen bloemstuk zien redden, want mijn walrus is helaas reeds verdronken.

Als laatste wens van mijn walrus zal ik zijn bloemstuk aanbieden aan Geer. Hierdoor zal ik lovende woorden krijgen van juryvoorzitter Edwin Jongejans. Jurylid Daphne Jongejans uit seizoen 1, die u waarschijnlijk kent als internationaal erkend seksbom uit de jaren 80, wordt in de pilotaflevering namelijk vervangen door haar broertje Edwin.  Edwin kunt u kennen als winnaar van het NK Bommetje en herkennen aan zijn gezicht.

Mijn naam is Sjaak, Sjaak J. van der Aak. U kunt mij kennen van het 2e seizoen van “Idols”, van “Boer zoekt Vrouw”, maar het bekendst ben ik toch wel geworden door mijn deelname aan de pilotaflevering van “Sterren Springen”. Deze pilotaflevering is helaas nooit uitgezonden omdat het door het overlijden van mijn walrus als te schokkend kan worden ervaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten